Spolupráce

V současné době mám trochu volného času, který bych ráda nabídla k využití firmám, start-upům i jednotlivcům. Nejvíc se vyznám v marketingu, takže níže píšu více hlavně o něm. Nijak na tom ale netrvám a jsem rozhodnuta přijmout cokoli, co mne bude zajímat a lákat.


S čím vám mohu pomoci:

Mou specializací je
Mohu vám ale pomoci či poradit i ohledně:

Nejvíc zkušeností mám s online marketingem, kterému se věnuji už cca 6 let a který mne stále baví.

Online marketing = Jak můžeme prodávat online? Potřebujeme web? Jak ho udělat tak, aby nám něco přinesl? Jak na něj přilákat lidi? Potřebujeme facebook? A co jim na něm budeme psát? Potřebujeme reklamu na Seznamu?

Online marketing nabízí zajímavé nástroje, jak oslovit klienty přímo, kreativními způsoby, bez placené reklamy. To mne na něm baví nejvíce - lehce vám dovolí dělat marketing, který neobtěžuje, ale naopak je užitečný. V poslední době se z toho začala dělat strašná věda a říká se tomu  Inbound marketing.

Inbound marketing = Co naši klienti potřebují (kromě našeho produktu/služby)? Můžeme jim poskytnout nějaké informace, pomoc, radu? Jak je dobře naladit (aby byli motivovaní koupit u nás)? Jak zajistit, aby nám naslouchali a důvěřovali (a proto nás kupovali a propagovali)?

Nezbytným předpokladem pro realizaci (nejen inbound) marketingu je schopnost pracovat s texty. Jsem vášnivá čtenářka i pisatelka od chvíle, kdy jsem se naučila abecedu (někdy v druhé třídě ZŠ jsem oslňovala babičky svou schopností několik hodin sedět u psacího stroje a datlovat do něj pohádky). Mám dobrý jazykový cit a znám specifika psaní pro web a jiné materiály. Dnes se tomu říká copywriting.

Copywriting = Co napíšeme na hlavní stránku našeho webu? Co napíšeme do tohodle tlačítka? Je lepší "koupit" nebo "kup"? Jak vysvětlíme lidem, co děláme? Můžeme ten text použít i pro náš leták?

Samozřejmě každý nástroj funguje nejlépe teprve ve chvíli, kdy je dobře navázaný na vše ostatní, co s ním souvisí, proto je důležité mít jasnou marketingovou strategii. S jejím nastavením vám také mohu pomoci.

Marketingová strategie = Komu budeme prodávat? Jak bychom měli změnit naši službu/produkt aby ho ti lidi chtěli? Jak jim to prodáme? Za kolik? Jak uděláme, aby si nás koupili znova?

Zkušenosti mám ale i s realizací marketingu a propagace, takže když mám dostatek informací, dokážu zhodnotit, jestli je tenhle návrh letáku dobrý (a pokud ne, jak byste ho měli změnit), jestli je dobrý nápad udělat pro klienty konferenci a spoustu dalších drobností, které každodenně řeší marketingové oddělení.

Více o mých zkušeností a předchozích zaměstnáních najdete na LinkedIn.


Co ode mne neočekávejte:

Neočekávejte ode mne rady, jak dostat nový druh sušenek do obchodů s potravinami. Z několika důvodů:
  • mám zkušenosti především s prodejem služeb nebo úzce zaměřených produktů (takže informace o maloobchodu či velkoobchodu mám buď omezené, nebo nemám vůbec),
  • spíš bych vám byla užitečnější s vymyšlením prodeje online,
  • ale prodej sušenek mne ve skutečnosti moc nezajímá, takže bych na to asi stejně nekývla.
Nemohu vám přislíbit spolupráci na dobu delší než do konce roku 2013 ani spolupráci na plný úvazek. Doufám ovšem, že v následujících měsících objevím natolik zajímavý projekt, firmu či člověka, kterému se budu chtít v příštím roce věnovat s maximální energií. 


Na co s chutí kývnu?

  • Knížky! (Moje láska. Před lety jsem dělala v knižním nakladatelství a odcházelo se mi hodně, hodně těžko.)
  • Prospěšné projekty a užitečné služby (a nemyslím tím nutně charitu - třeba stavět dobré domy považuji za velmi užitečnou práci!)
  • Možnost odcestovat do zahraničí (v Londýně jsem jako doma, bohužel moje aktivní angličtina po letech spánku trochu pokulhává a ráda bych ji dostala opět do kondice)
  • Experimenty. Výzvy. (Nadchněte mne!)

Za kolik s vámi budu pracovat

Rozhodla jsem se, že až do konce roku budu věnovat část svého času věcem, od kterých neočekávám primárně výdělek. Takže pro vás můžu dělat klidně zadarmo (když mne o tom přesvědčíte). 
Jako správný marketér však vím, že zadarmo může být to nejdražší - mj. lidé se pak těžko (sebe)motivují. Takže spíš nabízím alternativní možnosti: například mi můžete zaplatit formou provize z nově získaných klientů, formou odměny po překročení určité hranice nebo...navrhněte, co by vám vyhovovalo.


Chcete se mne na něco zeptat? Prodiskutovat možnosti?

Výborně! Napište mi email na kostovicova(zavináč)gmail.com. 

4 komentáře:

  1. Zdravím,

    neznáme se, narazil jsem na Vás přes Adama Z., kterého sleduji na FB.

    Nic konkrétního ani žádný požadavek :) jen info, že pracujeme již rok a půl na web projektu www.videobydleni.cz...

    V podsta se jedná o realitní portál, který by měl realitním kancelářím vysvětlit, že fotky jsou již pasé na tomhle trhu... Jenže je to jako ve všem... Pořád jen fotí, pořád a pořád :)

    Vidíme ve videu přidanou hodnotu a přáli bychom si na tomto trhu způsobit nějakou "revoluci, evoluci".

    Jsme partička 4 lidí zahrnující 2 obchodníky a 2 programátory. Obchodníci ještě mají svá zaměstnání a programátoři makají na projektu videobydleni.cz na full time...:)

    Nic neočekávám, jen píši info třeba o stavu jednoho ze segmentů... :)

    Každopádně, kdyby Vás to zaujalo, jsem na mailu: jakub.veverka@videobydleni.cz :)

    Přeji hodně životního štěstí a spokojenosti... Hlavně dosahování vyššího nadhledu při Vaší současné změně životního rytmu... Chtělo to odvahu ;)

    Pěkný večer...

    J.V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, Jakube.
      Díky za podporu a komentář.
      Je super, že se snažíte prorazit s něčím na současném trhu unikátním, nabízet novou službu. Vím, že prorazit s něčím novým nebývá snadné.

      Zkuste se zaměřit na problém, který klientům řešíte. Tu přidanou hodnotu, kterou zmiňujete. Klient totiž má z nového řešení obavy (co když to nebude fungovat, co když s tím nebude umět zacházet...atd.), možná tomu ani moc nerozumí (a nechce se mu to studovat), na druhou stranu když mu dáte najevo, že znáte jeho problémy a že alespoň jeden z nich umíte právě tímhle nástrojem vyřešit, jste na půdě, kterou zná a bude vám spíš naslouchat. Je totiž motivovaný osobním prospěchem (vyřešeným problémem, který mu přinese více klientů, větší zisk nebo něco jiného, co chce).
      Zkuste tenhle argument (tedy příslib vyřešení konkrétního problému, což přinese klientovi konkrétní přínos) klientům co nejsrozumitelněji a co nejdříve komunikovat, myslím, že bude fungovat lépe, než že fotky jsou pasé.
      Tohle je ale samozřejmě jen postřeh založený na zběžném proklikání webu a krátkém komentáři. Pokud Vás ale myšlenka zaujala, doporučuji k přečtení knihu Setha Godina "Fialová kráva". Je útlá, napsaná čtivě a tohle je jedno z témat, které v ní řeší, pokud si dobře pamatuji. (Nemám ji doma, takže to nemohu ověřit.)
      Zdravím a přeji hodně zdaru, Hanka

      Vymazat
  2. Ahoj Hani. Máš bezva blog. Kdy bysme se mohli sejít a probrat můj projekt? Je možné že je to právě ve stylu co máš v plánu dělat do konce roku. Pavelky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Pavelky, jasně, ozvi se mi přes FCB nebo mail, ráda to s Tebou proberu. Zdravím!

      Vymazat

Komentáře u článků starší 3 dnů procházejí před zveřejněním na webu mým schvalováním, je tedy možné, že se nezobrazí okamžitě.