úterý 20. srpna 2013

Pojďme mluvit zas o něčem jiném ;-)

Nojo, je to zase tady.
Už zase místo čtení knih při cestách dopravou hledím z okna a skládám v hlavě texty. 
Opět čtu blogy a jen tak mimochodem se koukám, na jakém administračním systému jsou postavené. 
A to přesto, že webů, na jejichž podobě se mohu různou měrou podílet, je teď víc než dost.
Prostě - už zase mám blogovací náladu. A téma! :-) (o tom ale později)

Zakládat nový blog naštěstí nehodlám (i když všechno to okolo - vymýšlet adresu, název, vzhled... - mne strašně baví a je to pro mne jako radost z čerstvě upečeného koláče), i když tento je zatím tematicky poněkud jednostranně zaměřený. Nízkosacharidová strava z mého života opět ustoupila, můj životní styl se v posledních měsících přehoupl opět spíš na tu destruktivní stranu. Ale já to tak hodlat nenechám! Naopak mám v tomto velké plány. (O tom ale také později)

No prostě...pokračování později. ;-)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře u článků starší 3 dnů procházejí před zveřejněním na webu mým schvalováním, je tedy možné, že se nezobrazí okamžitě.