pondělí 18. února 2013

Týden 1

Řekněme, že začínám na váze 0. (Pro snadnou orientaci ve změnách mé váhy)

Pondělí 80 %

Ráno mi nebylo moc dobře a tak jsem nesnídala. První jídlo jsem snědla až odpoledne.

  • 2 míchaná vajíčka na másle s pórkem, hrst fazolí
  • dušené špenátové listy, 2 hrsti fazolek, likovo-paprikové pesto (1 lžíce), olivový olej
  • 1 čokoládová sušenka :-)
  • zbytek od oběda
  • miska vlašských ořechů s dýňovými semínky

Úterý 80 %

Cesta do Prahy
  • 2 vajíčka, 1/2 velké papriky, hrst fazolí - nedojedla jsem
  • čočka se špenátem a kapií
  • zbyteček od oběda, 1 avokádo
  • salát s grilovaným kozím sýrem, malinový dresing
  • spoooousta červeného vína :-)

Středa

Celý den v Praze, večer vlakem návrat, hektický den
  • 2 vařená vajíčka, tuňák v olivovém oleji, rukola
  • šopský salát s balkánským sýrem, 2 vajíčka
  • pár mandlí a ořechů
  • večer cvičení ve fitku a pak snad už ani nic

Čtvrtek ? %

  • nenapsala jsem si jídelníček, takže asi nic moc

Pátek 0 %

  • To samé, k večeři si pamatuji že jsem měla pizzu :-)

Sobota 20 %

  • salát s vajíčkem a avokádem
  • účast na konferenci, takže k obědu bageta, k večeři směs s rýží... no prostě nic moc

Neděle 100 %

  • vaječná omeleta se špenátem
  • hovězí karbanátek se zelenými fazolkami
  • co sem k čertu měla včera k večeři? Achjo... ale bylo to v souladu s dietou, to vím. :-)

Vážení v pondělí ráno: - 1 kg.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře u článků starší 3 dnů procházejí před zveřejněním na webu mým schvalováním, je tedy možné, že se nezobrazí okamžitě.