pátek 22. února 2013

Týden 2 - Představte si představte si co jsem měl dnes k obědu...

Pondělí - 100 %

  • vaječná omeleta na cibulce se špenátem (mňam! Konečně dostávám po ránu hlad!)
  • hovězí karbanátky se zelenými fazolkami
  • kousek tuňáka v olivovém oleji se salátem, čerstvým špenátem a kozím sýrem
  • zbytek tuňáka s trochou fazolí a kupou dušené brokolice polité olivovým olejem (mňam!)

Úterý - 100 %

Hektický den, nestíhám jíst.

  • ráno jsem zaspala takže ke snídani byl jen cottage cheese, snědený narychlo v přestávkách mezi schůzkami. :-(
  • hovězí karbanátky s brokolicí a trochou fazolí, olivový olej
  • ledový salát a čerstvé špenátové listy s avokádem a kouskem Šmakouna (no fuj, jak to může někdo jíst? Vždyť je to absolutně bez chuti! Polystyrénový chlebíky jsou proti tomu gurmánský zážitek) s trochou olivového oleje a dýňového oleje

Středa - 90 %

Pokud Vaším snem bylo držet dietu v rámci které byste měli snídat anglickou snídani, tak se někdy pozvěte na snídani k nám ;-)
  • anglická snídaně: grilované pírečky (takové ty bílé, grilovací, složení vepřové maso, sádlo a koření, nic víc), volské oko, fazole v tomatě (vlastnoručně vařené s opravdovými rajčaty, i když pravda z plechovky)
  • čtvereček čokolády 70 % (prostě v tom šuplíku byla, no) :-)
  • hovězí karbanátky (sakra, to pondělí jsem jich udělala nějak moc, už mi přestávají chutnat) s fazolemi v tomatě (od snídaně) a dušeným špenátem (dá se udělat v práci v mikrovlnce!) a olivovým olejem
  • hektický den takže pak dlouho nic, když jsem šla večer cvičit, dost jsem si nadávala
  • ledový salát se špenátovými listy, tuňákem, šmakounem (když se šmakoun ochutí tuňákem v olivovém oleji, dá se pozřít a skoro mi to i chutnalo! Je mi prostě líto to vyhodit, jsou to cenné bílkoviny tak zkouším, jak se to dá zužitkovat)

Čtvrtek - 100 %

  • vaječná omeleta s párečky od včerejška a grilované papriky
  • vepřové nudličky se zelenými fazolkami na smetaně (oběd v restauraci)
  • bílý jogurt a oříšky
  • vepřové maso s fazolemi (mimořádně z plechovky, měla jsem hlad a nechtěla jsem čekat další půlhodinu než se dovaří fazole na plotně) a rajčaty
Po pěti dnech v kuse na celkem povedené (=bez výrazného porušování) nízkosacharidové dietě se cítím velmi dobře. Kalhoty mi začínají být volné. Po obědě nebývám ospalá a to i když se najím fakt vydatně! Jídlo mi stále chutná (teda až na toho šmakouna, to je hnus - ještě že ho jíst nemusím). Velké, vajíčkové, slané snídaně mi pomáhají rychle nastartovat den, jsem mnohem akčnější a zažívání se mi zrychlilo, mám dojem.

Prostě - rozhodně hodlám pokračovat! 

Pátek - dovolenááááá!

Budu bez počítače takže jen stručný nástin:
  • ráno se zvážím :-) 
  • snídaně v Kafecu
  • oběd asi někde mezi zasněženými kopci z misky včerejší večeře
  • večeře ve hvězdách
  • možná nějaký alkohol

Sobota: 

A day off? S přáteli na Vysočině.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře u článků starší 3 dnů procházejí před zveřejněním na webu mým schvalováním, je tedy možné, že se nezobrazí okamžitě.