pondělí 25. února 2013

Týden 3

O víkendu to bylo o trochu těžší, protože mne čekaly dva večery s přáteli, výborným poličským pivem, slivovicí a sem tam i nějakým jídlem. ;-) Naštěstí se mi to podařilo celkem udržet v mezích a vyrovnat úlety dloooouhými procházkami ve sněhu.
Takže v pondělí ráno:

Celkové skóre po dvou týdnech: - 2,8 kg

Tímto jsem na své listopadové váze! Hurá!
Výborný pocit, kalhoty mi zase sedí pohodlně :-) Cílem je pohnout ještě s dalšími - no, šesti kily minimálně.

Ferrisova dieta je stále příjemná, pohodlná, chutná. Nepozoruji žádný úbytek energie, zdravotní problémy (ani náznakem) a naopak cítím se po jídle o moc lépe. Zjistila jsem, že se mi i zmenšují porce, možná je to jídlem, možná něčím jiným, ale ráno mám problém zkonzumovat i ta dvě vajíčka.
Jediné, co mne mrzí je, že nestíhám monitorovat finanční dopady.

Tady budu v průběhu týdne doplňovat svůj jídelníček:

Pondělí: 100 %

  • 2 vařená vajíčka, ledový salát s rukolou, trocha sýra
  • 1 vajíčko, ledový salát s rukolou, tuňák z konzervy v oliv. oleji, trocha kozího sýra (nestihla jsem normální oběd, tohle je záchranná varianta, normálně se snažím jíst vajíčka jen ke snídani)
  • cottage cheese, hrst fazolí, 1 vajíčko (opět: záchranná varianta. Kupodivu to vylo velmi dobré)
  • půlka grilované pražmy, rukola, zelené fazolky

Úterý: 100 %

ráno vážení, celkové skóre -3,3 kg
  • 1,5 vajíčka, hrst fazolí, 1/2 červené papriky
  • kousek králíka pečeného na česneku a másle, zelené fazolky
  • fazole s avokádem
  • brokolice s olivovým olejem

Středa: 100 %

  • 2 vajíčka míchaná s čerstvým rajčetem a salátem, hrst fazolí
  • hovězí na víně a rajčatech, fazole
  • fazole s avokádem
  • králík na česneku s brokolicí s olivovým olejem (mňáááám!!!)
(vypadá to sice nezajímavě, ale věřte mi, že byste se oblizovali i vy) :-)

+ odpoledne 1,5 hodiny cvičení ve fitku s trenérem. Byla jsem pak totálně vyřízená, ufff. Přijde mi, že mne to cvičení zmáhá čím dál víc. Buď nám přidává víc, než mi vyhovuje, nebo je tohle přesně ten stav, kterého chce dosáhnout. Bude to takhle pořád? Přišla jsem domů, sotva motala nohama, z posledních sil se vysprchovala a usnula na gauči. (Možná to bylo i tím, že tento týden se mi opět nedaří spát déle než 6 hodin, hm.) Když jsem se probudila, asi na mne začaly účinkovat po-cvičební endorfiny, protože jsem si vařila večeři, u toho tančila a zpívala spolu s Trabandem:

Po fyzické stránce jsem poslední dobou vážně spokojená. (Teda já jsem většinou spokojená a šťastná, ale s tou fyzickou stránkou to nebývá vždy tak snadné.)

Čtvrtek: 100 %

ráno vážení, celkové skóre -3,8 kg! :-)
  • 2 vařená vajíčka, salát, rukola, kousek gorgonzoly
  • králík na česneku, zelené fazolky a pár fazolí
  • avokádo s fazolemi, 1 rajče
  • 2x 2 dc červeného vína
  • nějaké oříšky a semínka (nesolené)

Pátek: 99 %

  • omeleta ze 2 vajíček s cibulkou, dušený špenát, 1 rajče, pár listů salátu
  • hovězí s fazolemi a rajčaty
  • 1 arašíd v čokoládě M&Ms :-)
  • avokádo s fazolemi
  • čevabčiči s brokolicí a rajčetem
  • červené víno
Prošvihla jsem tréning ve fitku :-( a před sebou mám páteční večer s kupou práce před sebou.

Sobota a neděle:

V sobotu cesta do Prahy, takže k obědu bageta, ke svačině banán atd. atd.
V neděli u rodičů, domácí chléb, španělské ptáčky s knedlíkem...ojaja! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře u článků starší 3 dnů procházejí před zveřejněním na webu mým schvalováním, je tedy možné, že se nezobrazí okamžitě.