pondělí 4. března 2013

Týden 4

Po delikatesním víkendu u maminky začínám na skóre - 2,6 kg

Pondělí 80 %

  • 2 míchaná vajíčka na oliv. oleji, se salátem
  • 250 g brokolice s olivovým olejem, 1/4 kuřete
  • 1/2 čokolády. ehm.
  • čevabčiči s fazolemi a rajčaty
  • 1/2 čerstvého pstruha na olivovém oleji, ledový salát

Úterý: 90 %

Ráno spěch an schůzku takže vaříčka uvařená zatímco jsem byla ve sprše a snědená až v práci při přípravě zasedačky. :-) Správně bych měla jíst do 30 minut od probuzení, bývá to ale trochu problém...
  • 2 vařená vajíčka, kousek hermelínu, ledový salát
  • čevabčiči s fazolemi a rajčaty
  • kuřecí chilli con carne
  • 1 kousek čokolády
Večer první letošní výběh a hned super. 3 km za 21 minut je nijak oslnivý výkon, ale cítila jsem se výborně a běh mne bavil.

Středa: 100 %

  • 2 míchaná vajíčka s rajčatem, pár fazolí
  • kuřecí chilli con carne
  • vepřová roláda se špenátem a zeleninou (a těch dortíků vedle jsem se ani nedotkla!)
  • sušené ovoce (před cvičením)
  • 1/2 pstruha, brokolice s oliv. olejem
Cvičení ve fitku, dneska celkem příjemné. Spousta energie, ať už to bylo náladou nebo tím ovocem, užila jsem si to.

Zbytek týdne dost nedisciplinovaný.
Naštěstí dieta mi opravdu vyhovuje, takže si většinou dopřeju snídani, oběd i večeři v rámci režimu, jen mezi tím občas neodolám a dám si skořicového šneka ;-) čerstvý chleba, čokoládovou sušenku nebo třeba skleničky whisky. (která bohužel povolená není)

Dnes, v pondělí ráno, mám naštěstí (díkybohu!) stále -2,6 kg (a ne +2).


Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře u článků starší 3 dnů procházejí před zveřejněním na webu mým schvalováním, je tedy možné, že se nezobrazí okamžitě.